onsdag 26 januari 2011

Warramba River.

Har haft en otroligt bra dag i dag med familjen Briscoe/Hough, Thank you for a lovely day :)
Vi var framme 11.40 vid Warramba Nationalpark och har badat hela dagen varvat med grillning och med att smörja in sig med solkräm 30 ! Var hela 42 grader varmt i dag så utan vattnet hade jag avlidit. Stötte på en Goanna idag med, den andra jag sett på resan. Den var ca 3 meter ifrån mig :O Sen såg jag min första känguru:) En hane med en bauta pung, de ni ;) haha.



Imorgon tänkte jag dra in till Nan igen och Peter ska antagligen flyga :P
Peter fick ett väldigt kort flyg idag, 5 ynka minuter. Så i morgon ska han förhoppningsvis få revansch. Vi åker härifrån om 1 vecka till tweed heads till Brenda och Frank. Det är slutstationen och där slutar våran resa i Australien.
Nu ska jag snart sova eftersom jag är super trött efter all sol och bad :P

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar