onsdag 12 januari 2011

Flygning i Manilla

I dag är det en fin dag utan regn :)
Och Peter ska äntligen äka upp på berget för att flyga lite. Hoppas på ett långt, säkert och skadefritt sådant. Vill inte lämna Manilla om det blir så att jag måste hämta honom med bilen ute i bushen någonstans.

Det har väl inte undgått er där hemma vilka översvämmningar som är i Australien, men kan lugna ner er med att vi inte är i närheten av dom än så länge. Hoppas att vi inte blir det heller.

Jag fick iaf jobbet på hotellet under festivalen, vilket innebär att jag kommer jobba 10.00 15.00 sen ha rjag ca 1-2 timmars rast och sen går jag på det igen. När jag slutar vet jag inte överhuvudtaget utan det för bli när det bli :)
Tjäna pengar kommer jag iaf göra.. Ska bli skönt att få in mer pengar till Nya Zeeland resan som är om 1 månad. Vi kommer hem på en fredag och jag har bokat dejt med brudarna på lördagen. Fast dom vet iofs inte om det än men nu vet ni om ni läser detta ;) haha..

Kramkram

1 kommentar:

  1. Jaaaaaa. Helen nämnde de allt igår.. Kommer bli så roligt..
    Skönt att ni är långt från alla översvämningar.
    Puss

    SvaraRadera