fredag 21 januari 2011




Usch och fy vilken huvudvärk jag har haft hela dagen, känns som om någon kört över mig med ett tåg !
Har ändå försökt dricka vatten och har iaf druckit 1 liter men funkar inte, försökte sova och det funkade inte heller. Kanske lika bra att dra täcket över huvudet igen och plugga i öronproppar för så här kan jag inte ha de ! Är kanske på väg att bli sjuk, har ju trots allt fått mega munsåret under läppen! Ser inte frisk ut :O

Förutom huvudvärken har jag haft en bra dag, åkte in till Nan tidigt på morgonen. Slängde i 2 maskiner tvätt och hängde ut. Vi lunchade och kollade tennis.. Fick se att Söderling är på tävlingen i Melbourne.
Sen tog jag en powernap, duscha och packade ner mina saker för att åka hem till Manilla igen. Fick allt handlat lite på vägen hem också. Hokus pokus så var klockan 17.30 ! Vart har dagen tagit väägen :O

Peter har flygit idag med, och kommer fortsätta i hela 2 veckor tror jag. Är inte långt kvar till nya zeeland :) Weeho :)

1 kommentar:

  1. Hej Sanna!
    Tråkigt o läsa att du är sjuk. MEn himla kul o läsa hur du har det, försöker allt titta in ibland;)
    Du måste fortsätta när du kommer hem. Kan ju vara kul för en annan att läsa om er därborta i Grästorp :)

    Kram Emma

    SvaraRadera