torsdag 20 januari 2011

Peter storm trivs ute i Manilla med alla flygning, han fick ett super fint flyg häromkvällen med solnedgång och hela paketet. Just nu flyger han och senare drar vi väl in till Manilla och badar lite, vi har ju blivit såna simmare på senaste tiden ;)
Vi pratade i morse om vad vi skulle äta i kväll och till lunch.. Peters svar blev pannkakor, haha vilket jag inte är så mycket för egentligen men känner mig också nästan lite sugen på de. Sa pannkakor blir de :)

Till helgen som kommer ska familjen Briscoe / Hough ev komma ut till oss och vi ska dra och bada i en sjö. På kvällen blir de bowling så jag ska göra mitt yttersta för att klå kusinen Sarah som påstår att hon är bowlingdrottningen själv. Hon ska få käka käglor om jag vinner :D haha. Hoppas att Nan kan komma med oss också eftersom hon själv sagt att hon vill testa bowling. Kan bli en intressant kväll :)
Allt är för övrigt alla tiders, det är mellan 30 - 35 grader varmt och NEJ vi är inte drabbade av översvämningarna. Lyckos oss !

Puss

1 kommentar:

  1. jag vet inte faktiskit! Hittade de på mina syrras blogg men det verkar som att det finns någon astrolog som tycker det är dags att ändra skiten haha

    SvaraRadera