torsdag 19 maj 2011

All denna näthandlingen som jag håller på med, det är enbart för att jag inte har tid eller orken för att åka till trollhättan och kika. Har beställt ett par olika bikinis, strandplagg, linne, byxor, klänning. Det är så lätt att klicka på lägg i varukorgen och betala nästa månad, men man får ändå passa sig så att det inte blir en mastodont räkning allt som allt. Nackdelen med att näthandla är ju om plagget inte passar och man måste skicka tillbaka och greja lite så så sett är ju det bättre att åka till butikerna.

Nu är jag upprörd ! Satt och budade på ett par jeans på tradera och då var jeansen uppe i 320 och jag la 330 men då säger datorn att det är redan någon som lagt de och jag la till 10 kr och sen igen och sen igen .. Men det står ju på budlistan att det bara var jag som budade, inte fan kan jag ju buda mot mig sj? Detta är något som stör mig... Får tala med tjejen som la ut jeansen och se vad hon säger..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar