torsdag 26 maj 2011

VimsPelle

I bland undrar jag hur disträ man egentligen får vara?
På fiket igår satt grästorps styrkelegend Per och åt frukost, som vanligt hamnar man i full diskutioner om både det ena och det andra och vips så måste man gå. OCh när jag gick utan att tänka så glömde jag min plånbok. Insåg detta på kvällen när jag skulle till hemköp på kundkortskvällen.... Jaha och i morses så glömde jag av igen att gå till fiket men direkt när tanken kom slängde jag benen på ryggen och kuta fram till och fann min plånbok i tryggt förvar :)

Fick hem mitt packet i dag med, ett par ljuslyktor och en sängkappa. Kan vara roligt att ha lite grejer som inte är från ikea också ;)


funderar på att beställa dessa med... tänkte sätta tulpaner i kannan.
Vill egentligen inte ha ljusstakarna som följer med men dom kan man ju alltid ge bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar