torsdag 12 maj 2011

Comeback på Lunnevi IP

I dag är dagen då Sanna Berggren ska göra sin första fotbolls träning på åratal. Får se om knät håller eller om de pajar :/ Hoppas på det förstnämnda. Sen är ju konditionen en annan femma :P men de löser sig nog i slut ändan, hoppas bara att om det blir så att jag fortsättar spela att mitt jobb kan lösas på ett enkelt och smidigt sätt :)

Sov inne hos mor och far i natt och måste säga att detta var en bland de bättre nätterna på evigheter... Varje natt måste jag springa upp och släppa ut katten och sen in igen och ut.. Det blir man rätt så less på men hellre de än att ha henne sittandes bredvid mjauande så det ringer i öronen.
Pluggade i ett par öronproppar i natt så jag skulle slippa vakna när mina päron gick till jobbet och jag sov som en stock :)

Ha en bra dag allesammans och be om sol och varma vindar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar