fredag 20 maj 2011

Dyngkåt och hur helig som helst!!

En liten glimt om vad som står i Mia Skäringers bok - Dyngkåt och hur helig som helst.

Jag står från och med nu upp för mig själv som den psykologiskt komplicerade sexuella varelse jag är. Ibland har jag lust, i bland inte. Och jag är hellre den typen som är överkänslig än underkänslig. Hellre typen som stannar upp och väntar in än den som kör över både mig själv och andra. För man kör även över sin partner när man inte är med på åket. Förr eller senare får han fan för de. Var så säker. Nej, så ska inte jag ha de. Inte mera sånt. Den mannen jag älskar ska sannerligen veta när jag väl vill och när jag kommer så låtsas jag aldrig. Då är jag närvarande. Då är jag innerligt dyngkåt.
Be till gud, älskling, så åker vi tills håret står rätt ut.

Denna boken och denna människan... jag kan inte mer än älska henne. Mia Skäringer är faan min idol. Hon talar om allt som alla tänker och vill säga men ingen gör. I just love her.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar