tisdag 3 maj 2011

Lite text och lite bilder.

Igår tillbringade jag och Peter flera timmar på Ikea för att köpa en badrumsmöbel.
Det stod mellan ek, björk eller högglans vit. Det blev högglans för Peter gillade de.
Men väl nere i fyndhörnan så hittade vi precis samma fast i björk för 350 kr. Vi öppnade paket för att kolla att allt var intakt och jajjamen de var de och vips så blev de björk istället för högglans vit. Plus att vi sparade 1300 kr :D Fyndade även garderober. De kostade 650 kr i nypris men vi fick dom för 50 kr styck och alla var oskadda och helt perfekta. Det var en lyckad dag vill jag säga, men vi missade att kolla på köksfläkt och bänkskiva. Men sak samma för vi ska snart dit igen och köpa lite mer saker och då får vi hoppas att fyndhörnan har något man söker :) Bottennappet är dock att Ikea har slutat med sina golv och vi märkte att vi var ett par paket för kort och nu går de inte att köpa.. LYCKAT !!! Men tro de eller ej så hittade vi 2 paket i fyndhörnan ;) Så det verkar gå ihop sig med golvet också :)
FAN VAD JAG ÄLSKAR FYNDHÖRNAN.... haha

Bilden säger mer än ord..
Detta hände i helgen då Frida och Lina var här då vi planerade lite inför Tunisien resan. Frida blev lite rastlös tror jag och ville måla lite och offret blev min fot. Haha!





Jag letade efter en av mina katter förut inne i huset och hade det inte varit för hennes vita päls så hade jag nog aldrig hittat henne. Hon smälter ju in i hennes favvo filt :) Sötnöt :)




Detta trädet vill jag ha ! ! ! Men sämst som jag är så vet jag inte ens vad det är för något träd eller vad de heter :P Men fint är de :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar