onsdag 4 maj 2011

Inte OKEJ!

Ni kan kalla mig för trötter....
Även om jag inte har världens fysiska ansträngande jobb så blir man ändå trött i kropp och sinne. Har jobbat 11 timmar idag och ska jobba hela veckan ut. Tur att det är 2 st kvällspass då jag älskar att snooza ut på morgonen. Blir ju inte roligare av att jag har en visdomstand som krånglar och en sambo som sitter och väntar på en i soffan och har överenergi !

Igår målade vi den sista strykningen på luckorna och jag sa till Peter att jag tyckte färgen såg annorlunda ut ! Vi hade köpt en till burk och det visade sig att den vita nyansen har blivit ÄNDRAD ! ! i stället för att ha kritvit så har dom brutit den..
Inte okej då vi målat alla luckor i kritvitt och nu måste vi ha bruten vit istället.
OGILLA SKARPT ! Hur kan man bara få för sig att byta nyans och kalla den för samma namn?

Längtar så förbaskat till Tunisien resan och önskar att vi kan åka snarast. Ska bli gött att steka lite i solen.

Nu åker snart ögonlocken igen och jag somnar snart, är de okej att lägga sig kl 21 :P
haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar