söndag 26 december 2010

Februari och Mars 2011

Nu har våra hjärnor börjar snurra på nytt... i mitten på februari är flygningen slut i manilla för Peters del. Och då är frågan - vad ska vi göra då ? Vi var ju trots allt bara i Sydney i 2 dagar och hann inte se ett jota. Så det blir väl eventuellt en tripp dit igen i 1-2 veckor. Den 1 mars har vi iaf nästan bestämmt att vi ska dra över till Nya Zeeland. Eller är det för länge eller för lite att vara där i 3 veckor innan vi drar hem till Sverige igen ? Trots att vi inte har något att tänka på på dagarna så blir jag galen av att vi aldrig kan betämma oss hur vi ska göra.

I dag på morgonen har Peter och Nick varit ute i vågorna och är nu iväg för att tvätta bilen eftr Frasier. Är som en stor sandlåda inti. Jag själv funderar på att gå till affären för att köpa lite saker så jag kan göra snickerskaka. har ett otroligt sug på detta. Ni skulle sett min saltlakrits abstinens de första 4 veckorna..Jisses :( Hade gärna gått ner till stranden men vädret är fullkomligt odugligt. Regnar och är uppehåll och regnar och är uppehåll.. och med uppehåll menat jag 30 minuter :( Hade inte gööör bra bränna i början av resa man nu är jag lika vit som jag var innan *suck* Peter är brunare än mig :O Då är de illa.. haha ;)

Ha en bra bakis dag alla som var ute och svirade i natt :) kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar