lördag 4 december 2010

Vart är julstämningen ?

Under de senaste åren så har jag verkligen underskattat julen.. Speciellt det där med att klä julgranen med familjen och alla såna saker. Så därför har jag planerat att när jag kommer hem ska vi fira en extra julafton.. vilken innebär att mamma kommer få köpa en extra julskina och apoteketssenap och baka sitt goda brös :) Weehoo:D
Jag måste medge att jag har lite smått panik över att jag inte kommer få köpa vinterkläder, inte baka jul godis, inte julpynta, inte äta mammas goda bröd med julskinka och apotekets senap, ingen julmust och inga julklappar :O Och vart fan är glöggen ? OCh var i helsike är GIKs julfest ? Ja inte är den här iaf kan jag lova dig.. utan här finns det bara frukttallrikar och stranden på julafton eftersom det är ca 35 grader. *Suck*

JAAA det är som ni alla andra tror.. Nu har jag faktiskt lite hemlängtan :O

1 kommentar:

  1. Fy vad synd det är om er. Låter riktigt jobbigt. Kan trösts dig med att det inte blir någon gik-julfest. Kram från ett snorkallt grästorp

    SvaraRadera