fredag 24 december 2010

Strålande Jul ?

I dag är det julafton och vi har regn och grått väder, medans Gräsan har snö. Om det är något som saknas under julen så är de snön. Vi har iaf bestämmt att vi inte ska fira jul detta året.. men här i australien har dom julafton i morgon så det blir väl antagligen bara lite firande i morgon med god mat och trevligt sällskap. Vi skippade till och med julklapparna (trodde jag) Men Peter har köpt julklapp till mig ändå.. en khakigrön klänning som är super fin :) <3

Jag säger som jag säger varje år.. VART tog 2010 vägen ? Detta nyåret kommer vi att fira i Fortitude Valley. Hoppas på att det kommer bli ett bra avslut på året. Blir vad man gör de till. Men eftersom jag har blivit så jävla trökig när det gäller alkoholfronten så antar jag att jag kommer vilja sova efter tolvslaget :P haha! Måste ha något med ålderna att göra :O ;)

Just nu har Reo gjort mina naglar. Är super nöjd.. Lägger ut en bild senare i dagarna. Nu blir det take away mat :) Love noodles ;)Måste ju tröst äta något eftersom jag inte får någon julmat alls i år :(

Önskar alla en God jul och ett Gott Nytt År.

/ Sanna och Peter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar