måndag 13 december 2010

Jag tror inte mina ögon !

Helt sjukt.. denna kvällen berättade Dianne om en man som alltid satte upp juldekorationer på huset. Min första tanke var - Jaha ännu ett massa pling pling överallt med diverse färger ! Hur märkvärdigt kan det egentligen vara ? Australiensare är ju kände för sina överdrivelser så jag hade inte allt för höga tankar.
MEN.. jag hade helt fel, har aldrig sett något liknande och kommer antagligen aldrig göra det igen. Så himla fint och mannen som ägde det hade på sig tomtekläder och berättade att han har sysslat med juldekorationer de senaste 14 åren. Detta året har han 7000 extra ljus.. Han elräkning kostar lika mycket skjortan. Men det är de värt!

Njut av bilderna :D Är dock inte allt för bra bilder men alltid något. Hundra gånger bättre i verkligheten.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar