onsdag 1 december 2010

Uppdatering

Here we go !

Vi var ju som sagt i Evans Head med hela Sues familj förra veckan och allt var kanon ! Peter var ute med de stora killarna och fiskade. Han fick en liten haj som de skar up fileerna på. Sen lagade och åt Peter den! Var inte alls bra smak :O SKRÄLL! Bilder kommer nedan för.
Men på måndags morgon drog våran bil och husvagn vidare till Coffs Harbour.. där blev vi av i 2 nätter. Efter första kvällen såg och hörde vi ett par killar som spöade upp varanda på campingen. Vi såg the big banana, banan plantage och vi vandrade i marinan. Såg hur fina fiskar som helst, såna där som man bara ser på vykort :D Vi vandrade upp längt en stor ö där mitt hjörta höll på att hoppa ur kroppen då vi träffade på en ödla. Har fått fobi för allt som kryper och krälar ! Senare på eftermiddag åkte vi och handlade mat och gjorde köttbullar och till kvällsmat blev de lax med örtyoughurt... Peter ville åka och fiska och så blev det, sen lämnade han mig själv för att prov fiska på ett annat ställe och då fick jag napp ! PANIK !! ! !! Jag började bokstavligen gapa -Peter och jag drog spöet upp och ner, jag glömde att veva in linan. HAHA.. Sen kommer Peter och fisken hoppade som tur av. Hade inte fisken lossnat av sig sälv hade jag nog klippt av linan för jag tar INTE i en fisk..






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar